Компанія здійснює повернення і обмін товарів згідно Закону "Про захист прав споживачів".
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів належної та неналежної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Для окремих товарів може буде встановлений більший термін можливості повернення, інформацію щодо цього терміну шукайте в графі Гарантія на сторінці конкретного товару.
Умови повернення для товара належної якості
Можна повернути товар, якщо:
- при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
- товар не такий, як ви очікували;
- товар не відповідає опису або фото.
Важливо! Щоб повернути такий товар або обміняти його, необхідно зберегти його товарний вигляд:
- товар не був у значному вжитку і не має явних слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар та упаковка зберігають товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Умови повернення для товара неналежної якості
Покупець може повернути товар неналежної якості та для цього він має надати вичерпну інформацію на запит представника інтернет-магазину Armikom для ідентифікації та прийняття рішення щодо неналежної якості:
- фото та відео проблем і ознак дефектів, які виникають та виникли при експлуатації товару;
- детально описати порядок дій та обставин застосування товару;
- додаткову необхідну інформацію, яка допоможете виявити ознаки та ідентифікувати неналежну якість, дефект товару.
Для деяких товарів встановлення факту дефекту та неналежної якості відбувається виробником товарів, відповідь щодо цього надається протягом 14 днів з моменту звернення Покупця з таким запитом до інтернет-магазину Armikom.
Порядок повернення товара належної(неналежної) якості
Для початку процесу повернення товару належної(неналежної) якості Покупцю необхідно зв'язатися за вказаними телефонами підтримки на сайті 'www.armikom.in.ua' з представником інтернет-магазину Armikom, який уточнить необхідні деталі звернення Покупця та надасть конкретну інформацію щодо ситуації Покупця та подальших дій.
Повернення товарів відбувається дистанційно за допомогою пересилки повернення 'Новою Поштою'.
Також передати товар на повернення можливо в Точці Видачі замовлень інтернет-магазину 'Armikom' за адресою: бульвар Лесі Українки, буд. №5. Для цього Покупцю небхідно заздалегідь зателефонувати на будь-який контактний номер підтримки інтернет-магазину 'Armikom', які зазначені на сайті 'www.armikom.in.ua' та записатися в чергу на відвідування щодо повернення товару.
Необхідну інформацію деталі для пересилки товару надає представник інтернет-магазину Armikom під час дзвінка Покупця щодо ініціювання запиту на повернення товару.
При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість доставки сплачує Покупець. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
Якщо Покупець отримав не той товар, який замовляв, товар неналежної якості вартість доставки сплачує інтернет-магазин Armikom.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Інформацію про повернення конкретного товару також можна знайти в графі Гарантія у картці товару. Товари які мають можливість саме гарантійного обслуговування - зазначається у графі Гарантія у картці товару термін більший за 14 днів.